Friday, June 26, 2009

26th June 2009 (阴) 虚伪的心,面具

今日我心血来潮,终于动一动笔来写个日记係我的部落格里面。算算下,都觉得好耐无update了.


其实今天没什么特别,只是让我大吃一惊的是我们90年代的PopStar Michael Jackson 米高杰逊已去世,享年50。我感到遗憾及默哀一分钟因为他的歌曲都算係伴我成长的歌曲.

但我不会好像有些人放 'RIP,MJ.','MJ,You are the Best'等等的Title係MSN或Facebook里.我觉得很虚伪, 烂博有同情心.尊敬人係係个心里,唔係係个Title.等到人死左先知懂得去珍惜,点解他没死的时候都踩他踩到一文不值,点解唔一直支持他.虚伪 ~ 仲有的係唔要放MJ,因为会让人误会.好次我甘,我仲以为係Michael Jordan 或 Magic Johnson,真的想一巴掌扫过去.

唔要甘虚伪,唔该..我们应学会'珍惜眼前人',一个简单得不能再简单的道理,不要係失去了才懂得珍惜....

0 comments: